چای گل داودی(국화 차 | gukwacha)

تاریخ ارسال : 1400/01/05

국화 차

 

چای گل داودی


گل داودی "Bonchogangmok (本草綱目)" اگر به مدت طولانی مصرف شود ، برای خون مفید است ، بدن را سبک می کند و به زبیایی پوست و جلوگیری از پیری  می شود معده ،به روده کمک می کند و اندام را یکنواخت می کند. علاوه بر این ، در برابر سرماخوردگی ، سردرد و سرگیجه بسیار مناسب است.چای گل داودی یک نوشیدنی محبوب (و فوق العاده زیبا) کره ای است که به دلایل زیادی مورد علاقه مردم است. برای تهیه این چای بسیار جذاب بصری ، گلهای خشک شده به مدت چند ماه در عسل غوطه ور می شوند و سپس با آب داغ دم می کنند ، یک چای سبک و کمی شیرین پر از شکوفه های گل تولید می کنند.این چای هم خوشمزه و هم سرگرم کننده است ، در ماه های سردر زمستان و در حالی که سرماخوردگی بیداد می کند بسیار مورد توجه قرار می گیرد. یا اگر نوشیدن چیز زیبا باعث ایجاد احساس عالی در شما می شود  یک فنجان چای گل داودی برای خود بریزید و یک نوشیدنی کره ای را تجربه کنید که دوست ندارید آن را از دست بدهید.

مواد تشکیل دهنده چای

گل داوودی گل داوودی چنین اثر دارویی دارد.زیرا حاوی ویتامین A ، ویتامین B1 ، کولین ، استاكیدرین و آدنین است كه برای بازیابی عملکرد چشم و كبد در میان مواد گل داودی مفید است .گلها : اسید تری متیل سیکلونوکلئیک ، اسید کربوسیلیک و استین.برگها / ساقه ها : حاوی ترکیبات آدنین و کولینستاسیدرین است ، بنابراین به ویژه برای نام یانگان موثر است.  این ماده حاوی رنگدانه های زرد کرایزانتمین ، روغن ضروری ، آدنین ، کولین ، آمینو اسید ، ویتامین ها و فلاونوئید است.

 

نحوه نوشیدن چای گل داودی

2-3 گل داوودی را در یک فنجان (150 میلی لیتر) از آب 80-85 درجه سانتیگراد شناور کنید ، حدود 1 دقیقه  یک قاشق عسل را اضافه کنید و می توانید طعم متفاوتی بچشید.